چطور در رستوران داری به سوددهی برسیم؟

رستوران داری در ترکیه

در ایران رستوران داری جزء پرطرفدارترین شغل‌ها است بنابراین بسیاری از افراد به فکر راه اندازی رستوران هستند. برای این کار با توجه به قیمت‌ها و مکانی که در آن رستوران راه اندازی می‌شود باید با مشورت راه انداز رستوران تجهیزات آشپزخانه صنعتی را خریداری کرد. با رعایت بعضی نکات در کسب‌وکار رستوران می‌توان به سودآوری قابل‌توجهی رسید. در این مقاله قصد داریم شما را با راه‌حل‌هایی که می‌تواند رستوران را به سودآوری برساند آشنا کنیم.

راه اندازی رستوران و سودآوری آن

رستوران فست فود با لوگوی open

دلیل علاقه‌مندی بیشتر افراد به راه اندازی رستوران میزان مبلغی است که در این کسب‌وکار ردوبدل خواهد شد. درصورتی‌که به‌درستی رستوران راه اندازی شود می‌توان در مدت‌زمان کم به سودآوری بالایی رسید. برای این کار باید به قیمت کار و تبلیغات در این زمینه توجه بسیاری شود. پیش از آن پیشنهاد می‌کنیم مقاله زیر در مورد بازار خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی را مطالعه بفرمایید:

چه‌بسا در همان ابتدای راه اندازی به‌وسیله تبلیغات مشتری‌های زیاد جذب شما شوند. تبلیغات می‌تواند در روش‌های مختلفی انجام گیرد. تبلیغی کارآمدتر است که در آن فضای داخلی رستوران نمایش داده شود. همچنین بهتر است تبلیغات به‌گونه‌ای باشد که خدمات پرسنل نیز برای آشنایی بیشتر مردم شرح داده شوند.

مکانی که رستوران در آن قرارگرفته است روی میزان درآمد بسیار تأثیر چشمگیری دارد. رستوران‌هایی که در منطقه‌ای قرار دارند که بیشتر مردم آن منطقه طرفدار غذای رستورانی هستند مسلماً درآمد بیشتری خواهند داشت. همچنین اگر رستوران‌ها در منطقه مرفه جامعه واقع شوند به نسبت قیمت غذاها نیز بالاتر می‌رود و سودآوری افزایش می‌یابد. در صورت انتخاب مکان نامناسب برای راه‌اندازی رستوران کار شما ممکن است با شکست مواجه شود و تمامی هزینه‌ها به هدر رود.

قبل از راه اندازی رستوران با توجه به محلی که رستوران ساخته شده است باید رستوران‌دار محصولات موجود در منو رستوران را مشخص کند. پس‌ازآن با توجه به منوی غذایی و نوع مشتری‌ها تجهیزات رستوران خریداری شود. با این کار جلوی بسیاری از هزینه‌های بی‌جهت گرفته خواهد شد و رستوران زودتر به سودآوری می‌رسد.

هنگام راه‌اندازی رستوران در نظر داشته باشید که هرروز باید هزینه‌ها را محاسبه کنید. با این کار میزان سودآوری یا زیان روزانه مشخص می‌شود و در صورت زیان قبل از ورشکستگی می‌توانید جلوی آن را بگیرید.

راه‌انداز رستوران چگونه به سودآوری کمک می‌کند؟

اولین قدم برای سودآوری رستوران انتخاب راه انداز رستوران مناسب است. شخصی که رستوران شما را راه اندازی خواهد کرد اگر تجربه کاری داشته باشد به‌راحتی می‌تواند کار شمارا به سودآوری چشم‌گیری برساند. یک ‌راه انداز حرفه‌ای در مورد تجهیزات تمامی قسمت های رستوران، محصول، نحوه تبلیغ رستوران و هزینه‌ها اظهارنظر مفید می‌کند.

محصولی که راه انداز رستوران کار بلد برای منو انتخاب می‌کند می‌تواند در صورت کیفیت مناسب پرفروش‌ترین محصول آن منطقه شود. او با توجه به محصولی که در منو قرارگرفته تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی را مشخص و خریداری می‌کند. همچنین تجهیزات فضای داخلی رستوران را به حدی شیک و متناسب با سبک رستوران انتخاب می‌کند که دل هر مشتری را با خود ببرد. علاوه بر این افراد با دیدن تبلیغات این مکان جذب رستوران می‌شوند.

راه انداز رستوران با توجه به میزان هزینه ای که کارفرما پرداخت می‌کند سعی در انتخاب باکیفیت‌ترین تجهیزات برای رستوران را دارد. چراکه با خرید وسایل باکیفیت می‌توان بهترین محصول را تحویل مشتری داد. علاوه بر این مشتری‌ها نیز جذب محیط و شیک بودن تجهیزات می‌شوند‌.

تأثیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی روی سودآوری رستوران

رستوران رست

علاوه بر سرآشپز ماهر تهیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی باکیفیت نیز روی ارائه محصول باب سلیقه مشتری تأثیر چشمگیری دارند. درواقع با درست‌کارکردن این تجهیزات بی‌شک علاوه بر تاثیر بر روی مزه غذا کار پرسنل نیز آسان‌تر خواهد شد. مشخص است که رضایت مشتری در گرو طعم غذا، خدمات پرسنل، نظم در رستوران و همچنین دریافت به موقع سفارش است. همه موارد گفته شده برای عملی شدن وابسته به تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران است. بنابراین شما با ارائه بهترین خدمات و محصول با کیفیت جذب مشتری خواهید کرد که این به معنی سودآوری برای رستوران است.

خرید اولیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید با دقت تمام انجام شود. چراکه با این کار می توان بهترین غذاهایی که در رستوران پخت می‌شوند را با کیفیت فوق‌العاده در اختیار مشتری قرار داد. با این کار مردم متوجه خواهند شد که صحبت درباره رستوران شما فقط تبلیغات نیست بلکه در واقعیت نیز بهترین محصول را به مشتری ارائه خواهید داد. همین امر می تواند بزرگترین تبلیغات شما در خصوص کیفیت رستوران باشد.

https://apadanatajhiz.com/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AD%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/

ممکن است تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت قیمت بالاتری نسبت به مدل های بی کیفیت داشته باشد. اما باید گفت با خدماتی که این تجهیزات انجام می دهند به سرعت رستوران را به سودآوری می رسانند و تمام هزینه‌ها جبران خواهد شد. با استفاده از تجهیزات کارآمد سرعت پخت پز و ارائه خدمات پرسنل نیز بالا می رود. روند کار آماده‌سازها در تجهیزات آشپزخانه صنعتی نسبت به روش های دستی بسیار پر سرعت است. علاوه بر سرعت، کیفیت کار تجهیزاتی که جایگزین کار دستی شده بسیار بالاتر است. تجهیزات پخت پز نیز باعث می‌شوند روند کار مکانیزه باشد با این وجود سر آشپز غذایی را تحویل مشتری می دهد که از آن لذت ببرند و این به معنی سودآوری است.

تاثیر نوسانات ارز روی قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

صندلی های رستوران لوکس

یکی از تاثیرگذارترین مسائل روی قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی نوسانات بازار ارز است. مواد اولیه ساخت بیشتر تجهیزات آشپزخانه از استیل است که وارداتی است. به همین خاطر در صورت نوسان ارز قیمت مواد اولیه نیز تغییر خواهد کرد. بنابراین تولیدکنندگان این تجهیزات به ناچار مجبور به تغییر قیمت محصول نهایی نیز هستند.

بیشتر تجهیزات آشپزخانه به صورت سفارشی تولید خواهند و رستوران دار با توجه به ابعادی که مورد نیاز آشپزخانه است سفارش خود را ثبت خواهد کرد. به همین خاطر امکان تولید این تجهیزات و قرار دادن آن ها در انبار ها در زمانی که شرایط بازار مساعد است ممکن نیست.

تاثیر تبلیغات هنگام راه اندازی رستوران روی افزایش سود دهی

در زمان راه اندازی رستوران باید به فکر تبلیغات آن نیز باشید. برای بالا بردن رونق رستوران قطعا لازم است تبلیغات موثر و پر باری داشته باشید. با این کار مردم به سرعت با رستوران شما آشنا خواهند شد. ممکن است تبلیغات پرهزینه باشد اما این کار به مرور باعث به دست آوردن سود چشمگیری در رستوران خواهد شد. در صورتی که شما هنگام راه اندازی رستوران بودجه کمتری برای تبلیغات داشته باشید می توانید از تبلیغات کم هزینه‌تر استفاده کنید.

راه اندازی رستوران با آپادانا تجهیز

در هنگام راه اندازی رستوران لازم است همزمان به بسیاری از مسائل توجه شود. به همین خاطر صاحب رستوران از راه انداز رستوران کمک خواهد گرفت. این شخص دانش کافی در زمینه تمامی تجهیزات لازم و اقداماتی که برای راه اندازی لازم است را دارد. به کمک آپادانا تجهیز آراز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه راه اندازی رستوران می توانید به سودآوری برسید.

علاوه بر راه انداز رستوران با تجربه خرید تجهیزات آشپزخانه باکیفیت نیز روی میزان سود دهی تاثیر گذار است. خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی از آپادانا تجهیز آراز برای رستوران باعث می شود که در فواصل زمانی کم میزان هزینه شما برای خرید مکرر تجهیزات آشپزخانه پایین آید و همین کم شدن هزینه ها سود رستوران را افزایش می دهد.

در صورتی که نیاز به مشاوره در هر زمینه‌ای کافی است در وقت اداری با خط ویژه ما به شماره 72307 تماس بگیرید و یا در هر وقتی از روز در هفت روز هفته می‌توانید با شماره موبایل 09123173457 تماس گرفته و سوال خود را بیان کنید.

ایمیل شما جزو اطلاعات خصوصی شماست، ما آن را منتشر نمی کنیم.
0 کامنت
Inline Feedbacks
View all comments