رستوران چوچاق بعد از تجربه‌ای موفق در رویان مازندران با همکاری شرکت تجهیز آشپزخانه‌های صنعتی آپادانا تجهیز شعبه دوم خود را در تهران، محله سعادت آباد افتتاح خواهد کرد. طراحی، تولید و تجهیز این پروزه نیز کاملاً بر عهده شرکت آپادانا تجهیز بوده است و از ابتدا تا زمان افتتاح این پروژه با رستوران چوچاق همکاری می‌کردیم. پروژه دوم با عنوان کافه رستوان چوچاق با وسعت 1200 متر مربع ظرفیت تهیه بیش از هزار پرس غذا در روز را دارد.

اگر می‌خواهید با روند راه اندازی رستوران آشنا شوید مقاله زیر اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد:

برای اطلاع از مراحل راه اندازی رستوران کلیک کنید   برای اطلاع از فهرست جامع تجهیزات آشپزخانه صنعتی کلیک کنید

پروژه چگونه شکل گرفت

شعبه دوم چوچاق در ابتدا به قصد افتتاح رستوران فرنگی تجهیز شده بود اما با تغییر نظر مدیریت این مجموعه قرار بر این شد که این رستوران نیز مانند شعبه رویان به ارائه غذاهای گیلکی و محلی بپردازد. البته گفتنی است شعبه دوم چوچاق، کافه جداگانه‌ای دارد و به عبارتی کافه رستوران است. با مراجعه آنها به شرکت آپادانا تجهیز و به دلیل اعتماد متقابلی که فی مابین وجود داشت و علم به منو جدید غذاها، طراحی نقشه رستوران مجدداً در دستور کار قرار گرفت. تجهیزات خریداری شده قبلی همگی کنار گذاشته شدند و تجهیزات جدید با کاربری دیگری جایگزین آنها شدند. آشنایی قبلی و همکاری در پروژه چوچاق رویان امکان تعامل و همکاری را بالاتر برد. نتیجه یک هم افزایی دو جانبه بود که به شکل گیری یکی از بهترین کافه رستوران‌های منطقه منجر شد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی به کار رفته در پروژه

تم و مضمون اصلی رستوران تهیه انواع غذاهای محلی و گیلانی است. به همین دلیل در این رستوران از تجهیزاتی استفاده شده است که کاملاً مناسب این هدف باشند. مثلاً تجهیزات آشپزخانه صنعتی سفارشی توسط آپادانا تجهیز استفاده شده است که با توجه به نیاز رستوران و شرایط آشپزخانه

سرخ کن: برای سرخ کردن انواع ماهی‌ها

انواع پلوپز: برای تهیه انواع پلو از بهترین و خوشبوترین برنج‌های ایرانی

انواع کباب پز: برای تهیه کباب‌های لذیذ ایرانی

دیگ خورشت پز: برای تهیه انواع خورش‌های خوش طعم گیلانی

تجهیزات کافی شاپ: از جمله اسپرسو و دیگر ماشین الات و دستگاه‌های مورد نیاز

گفتنی است این پروژه فاقد سردخانه بود و برای پروژه کافه رستوان چوچاق در زیرزمین سردخانه با امکانات کاملی طراحی شد.