تجهیزات کافی شاپ

می‌خواهید کافی شاپ بازکنید؟ در اینجا لیست تجهیزات کافی شاپ ضروری را برای شما تهیه کرده‌ایم که با خریداری آنها وارد یکی از جذاب‌ترین عرصه‌های کاری خواهید شد. برندهای مختلفی زمینه تجهیزات کافی شاپ فعالیت می‌کنند و برای ارائه خدمات مناسب باید بسیاری از آنها را خریداری کرد. با وجود رکود دامنگیر اقتصادی، بازار کافی شاپ هنوز رو به رشد است و جای خالی کافه‌ها در بسیاری از خیابان‌ها و شهرهای کشور احساس می‌شود. محیطی دنج و جذاب که می‌تواند مشتریان بسیاری را به سمت خود بکشاند. برای بازکردن کافی شاپ همانند آشپزخانه صنعتی ابتدا بایستی فهرستی از خدمات خود تهیه کنید. چه نوشیدنی‌های گرم و سردی را می‌خواهید به مشتریان ارائه دهید؟ چه غذاها و دسرهای مکملی را می‌خواهید کنار نوشیدنی‌های خود بگذارید؟ بر اساس منوی خود اکنون می‌توانید به خرید تجهیزات کافی شاپ و لوازم جانبی بپردازید.

خدمات کافی شاپ

همانگونه که در بالا آمد در وهله نخست باید دید که می‌خواهید چه خدماتی را به مشتریان خود عرضه کنید. آیا تهیه نوشیدنی‌های گرم و سرد و در کنار آنها دسر کیک برای شما کافی است یا می‌خواهید با ارائه خدمات ویژه کافی شاپ متمایزی داشته باشید. بر این اساس تجهیزات را به سه قسم دسته بندی می‌کنیم: نخست وسایل تهیه قهوه و ماشین اسپرسو است. شاید مهمترین بخش کافی شاپ شما همین دستگاه اسپرسو باشد. گرچه تجهیزات تولید قهوه به مرور زمان بهبود پیدا کرده و پیچیده‌تر شده است اما اصول تولید آن همان است که سال‌ها بوده. برشتگی و بو دادن دانه قهوه، آسیاب دانه قهوه و در انتها دم کردن آن. تجهیزات جدید تنها به این سه مرحله سرعت می‌دهد و قهوه خوش رنگ و بوتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین تمانی تجهیزات تفت، آسیاب و تهیه قهوه را بایستی خریداری کنید. خدمات دیگر شامل غذاهای سبکی مانند پانینی که با نان ساندویچی مانند باگت، ماچتا و چیاباتا سرو می‌شود. این ساندویچ‌ها معمولاً همراه پنین موزارلا و دیگر چاشنی‌ها سرو می‌شود. برای تهیه پانینی شما بایستی دستگاه گریل یا ساندویچ زنی داشته باشید که مناسب سایز و اندازه پانینی باشد. همچنین کیک و دسر را خودتان تهیه می‌کنید یا از جایی خریداری خواهید کرد. افزودن هر خدماتی هزینه‌ای خواهد داشت و در ادامه کیفیت کار و خدمات شما را نیز بالا خواهد برد. در کنار این دو باید در نظر گرفت که تجیزات دیگری نیز برای کافی شاپ باید تهیه شود. مایکروویو یکی از اساسی‌ترین آنها است. دستگاهی که به سرعت مواد غذایی را گرم می‌کند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بیشتر مایکروویوها ظرفیت‌ها و امکانات زیادی به شما می‌دهند که با گاز ساده امکانپذیر نیست.

لیست ضروری تجهیزات کافی شاپ

  • آسیاب قهوه
  • میلک شیک ساز (شیکر)
  • متفرقه گرم
  • متفرقه سرد
  • دستگاه گل خامه زن
  • دستگاه اسپرسو
  • وافل ساز، ساندویچ ساز
  • آبمیوه گیری صنعتی
  • بلندر صنعتی، مخلوط کن صنعتی

تجهیزات آپادانا تجهیز

بیشتر برندهای تجهیزات کافی شاپ ایتالیایی هستند. لاکیمبالی برای دستگاه اسپرسو و برند فیورنزاتو و مازر برای آسیاب قهوه شهرت جهانی دارند. دیگر تجهیزات کافی شاپ از جمله بلندرها و مخلوط کن‌ها از محصولات با کیفیت چینی تهیه می‌شوند. شرکت آپادانا تجهیز تعهد دارد که بهترین و مرغوب‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی را برای مشتریان خود تهیه کند.