تجهیزات آماده سازی

سینک تک لگنه

تجهیزات آماده سازی

سینک دو لگنه

تجهیزات آماده سازی

سینک سه لگنه

تجهیزات آماده سازی

کاهو خشک کن

تجهیزات آماده سازی

میز کار استیل وسط

تجهیزات آماده سازی

وان استیل سیار

تجهیزات آماده سازی

وان چلو صاف کنی

تجهیزات آماده سازی

وان شستشو


تجهیزات آماده سازی چه کاربردی دارند؟

یکی دیگر از دسته های مهم لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی، که باید با آن آشنا باشید و بسیار نیز با آن در ارتباط اید تجهیزات آماده سازی است. این تجهیزات به شما کمک می کنند تا پیش از شروع فرآیند پخت و یا دیگر مراحل، از صحت انجام شدن آن ها مطمئن شوید. برای خرید تجهیزات آماده سازی باید به خوبی با انواع آن ها آشنا باشید و تا بتوانید بهترین گزینه ها را با توجه به نوع و اندازه ی فضای کار خود انتخاب کنید.

لیست تجهیزات آماده سازی ضروری

دسته تجهیزات آماده سازی بسیار گسترده است اما می توانیم به طور مثال به چند مورد از مهمترین آن ها اشاره کنیم:
  • انواع میز کار های استیل وسط/کنار
  • ظروف خیس کردن برنج
  • آبچکان ها
  • کالباس بر
  • ...
شما بر اساس نوع غذایی که پخت می کنید، نوع فضای کاری خود و پارامتر های اساسی رستوران، فست فود یا ... خود و با تحلیلی درست تجهیزات آماده سازی مناسب را انتخاب کنید.

چه تجهیزات آماده سازی را خریداری کنیم؟

اگر در رستوران، فست فود و ... یا به طور کلی هر آشپزخانه صنعتی ای که کار می کنید. انواع مختلفی از تمامی غذا ها را سرو می کنید، به طبع آن باید تجهیزات آماده سازی کاملی داشته باشید تا بتوانید خدمات تخصصی مورد نیاز پخت هر کدام را به عمل آورید. توجه داشته باشید که تشخیص این موضوع می‌تواند امری تخصصی نیز باشد و شما به نسبت اهمیت کار و هزینه خود باید بیشتر برای آن وقت بگذارید. استفاده از مشاورین حرفه ای در این حوزه به شما کمک بسیار می کند تا از صرف هزینه های اضافی و گاهی زیان بار جلوگیری کنید.

محصولات آپادانا تجهیز 

تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شرکت آپادانا تجهیز همگی از بهترین متریال ها و با بالاترین کیفیت هستند. شرکت آپادانا تجهیز یکی از شرکت های تأمین کننده و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که محصولات را بر اساس خواست مشتریان و نیاز آشپزخانه صنعتی سفارشی سازی می‌کند. تیم آپادانا تجهیز با تجربه بسیار بالا در این زمینه و بر عهده گرفتن پروژه های متعدد و تخصصی می ‌تواند مشاوره مناسب و مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.