کابینت استیل، کابینت آشپزخانه صنعتی

کابینت استیل آشپزخانه (Commercial kitchen cabinets) اگر طراحی خوبی داشته باشد می‌تواند کل فضا را جذاب‌تر، کاربردی‌تر و سرگرم کننده‌تر کند. اگر می خواهید کابینت آشپزخانه صنعتی خود را ارتقا دهید، چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید به آنها اضافه کنید. می توانید یک آشپزخانه با کشوها در زیر اضافه کنید تا هنگام پخت و پز وسایل خود را در دست داشته باشید. برای مرتب سازی آسان هنگام تمیز کردن، سینک با بازیافت یکپارچه انتخاب کنید. قفسه‌ها و کشوها را به دلخواه ترکیب کنید تا با نحوه استفاده از آشپزخانه مطابقت داشته باشد.

طراحی کابینت آشپزخانه صنعتی

قبل از خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی مطمئن شوید که انواع و اقسام مختلف کابینت استیل آشپزخانه برای انتخاب شما وجود دارد و می توانید به بهترین و بهینه‌ترین شکل طراحی کابینت را انجام دهید. زیرا ما می خواهیم همه چیز داشته باشیم:  طراحی، عملکرد و فضای ذخیره سازی. کابینت آشپزخانه صنعتی، کابینت دیواری و کابینت های انباری، در رنگ ها و سبک های مختلف وجود دارد. همه با قابلیت ها و لوازم جانبی متفاوت، در صورت نیاز به آن ها. بهترین مورد را برای نیازهای خود انتخاب کنید یا ترکیبی را که مناسب شماست طراحی کنید. روی هم رفته دو نمونه کابینت ایستاده استیل  و کابینت دیواری درب کشویی یا لولایی موجود است که در انبار و آشپزخانه می‌توان از آنها استفاده کرد.

خصوصیات کابینت استیل آشپزخانه

کابینت های یک آشپزخانه عالی باید هر بار که از آشپزخانه خود استفاده می کنید شادی را به شما هدیه دهد. هر زمان که کشویی را بیرون می آورید و آن باز شدن صاف بدون صدا را احساس می کنید. احساس بسته شدن کابینت و دیدن چرخاندن درب به آرامی و بدون هیچ گونه خطر از صدای ناگهانی. راحتی داشتن  وسایل خود دقیقاً در جایی که به آنها نیاز دارید، مانند نزدیک بازیافت در هنگام شستشو یا باز کردن بسته بندی مواد غذایی. یا وقتی گوشه شما تنبل سوزان با دقت دیگها و تابه های شما را برای نیمروز عصر می چرخاند. جایی که گاه مشتریان نیز به آن اشراف دارند و شما را در حین کار طاقت فرسای آشپزخانه مشاهده می‌کنند. جایی که از ابتدای صبح تا پاسی از شب باید در آن به کار بپردازید. گفتنی است شرکت آپادانا تجهیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان با سابقه تجهیزات آشپزخانه صنعتی است و می‌تواند بر حسب نیاز مشتریان و شرابط آشپزخانه صنعتی کابینت استیل آشپزخانه صنعتی را سفارشی سازی کند.