ویدئو- پشت صحنه آشپزخانه صنعتی با سرآشپز

تور رستوران بالسام

رستوران معروف بالسام در مونترال کانادا یکی از معروف‌ترین و بزرگترین رستوران‌های آمریکای شمالی است. این رستوران در منطقه توریستی بالسام قرار و نام آن از چشمه‌ای به همین نام گرفته شده است. آب مورد استفاده برای شستشو و پخت‌وپز در این رستوران نیز همین چشمه تامین می‌شود. تاسیساتی زیرزمینی مخصصوص این مجموعه درست شده است که آب چشمه را از زیرزمین به تمامی سیستم آشپزخانه صنعتی بالسام و دیگر نقاط هتل، کافه تریا و پیست اسکی آن می‌کشد.

 در این ویدئو، سرآشپز بری، دوربین را به آشپزخانه رستوران می‌برد و بینندگان را با حجم بالای کار و محصولات و تجهیزات جذاب و بعضاً عجیب رستوران صنعتی آشنا می‌کند. تجهیزات پخت مانند سوپر هیت، فرهای کانوکشن، دیگ‌های بخار و بسیاری تجهیزات دیگری را در این ویدئو خواهید دید.

ویدئوی پشت صحنه آشپزخانه صنعتی با سرآشپز رستوران بالسام

آنچه در این رستوران جالب است اینکه بسیاری از محصولات مانند نان و شیرینی از ابتدا در رستوران تولید می‌‌شوند. یعنی کافه تریای رستوران کمتر نیازی به بیرون دارد.

18 نوع پنیر، 700 شیرینی، 100 نان، 75 پای و 700 کوکی در این مجموعه بزرگ تولید می‌شود. می‌توان گفت تقریباً شبیه به یک کارخانه است تا رستوران.  

مجموعه تفریحی سیاحتی بالسام در مونتریال کانادا
مجموعه تفریحی سیاحتی بالسام در مونتریال کانادا

سرویس‌های نقره، کریستال و سرامیک اصل که در این مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد آن را از دیگر رستوران‌ها و متمایز کرده است. بالسام جایی است که اقشار ثروتمند کانادا، آمریکا و دیگر نقاط جهان تعطیلات خود را در آن می‌گذرانند و از هوای مسرت بخش و خنک مونترال بهره‌مند می‌شوند.

در صورتی که علاقمندید رستورانی شبیه این رستوران مجلل داشته باشید کافی است با کارشناسان فروش ما با شماره 72307 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال کنید. کارشناسان ما فوراً با شما ارتباط برقرار می‌کنند:



    ایمیل شما جزو اطلاعات خصوصی شماست، ما آن را منتشر نمی کنیم.
    0 کامنت
    Inline Feedbacks
    View all comments