کباب زن (کوبیده زن)، سیخ گیر

با استفاده از سیخ گیر (Kebab Skewer Machine) پروسه سیخ کردن گوشت و کباب کردن آنها با استفاده از دستگاه کباب زن (کوبیده زن) بسیار سریعتر انجام خواهد شد. این دستگاه به آخرین فناوری‌های لازم مجهز است تا در کمترین زمان و در اندازه‌های کاملاً یکسان سیخ‌های کباب‌های مختلف را آماده کرده و عملیات کباب کردن را انجام دهد. پروسه‌ای کاملاً سرراست بدون اینکه بخواهید به خود زحمت سیخ زدن گوشت‌ها و کباب کردن آنها را بدهید. این دستگاه به ویژه در رستوران‌های ایرانی که انواع کباب را برای مشتریان خود آماده می‌کنند، کاربرد دارد. همچنین کسب و کارهای کوچک و غذاهای خیابانی در شهرها و جاده‌ها نیز می‌توانند از کباب زن استفاده کنند. در تولید دستگاه‌های کباب زن نیز از متریال‌های بادوامی مانند استیل ضد زنگ استفاده می‌شود. این متریال در دیگر تجهیزات آشپزخانه‌ صنعتی نیز کاربرد دارد و دلیل آن نیز دوام، مقاومت در برابر واکنش شیمیایی، خاصیت آنتی باکتریال و همچنین قابلیت شستشو است.

انواع کباب زن

کباب زن یا سیخ زن نیز همانند دیگر وسایل آشپزخانه‌های صنعتی در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی در بازار یافت می‌شوند. مشتریان می‌توانند از تولیدکنندگان مختلف این تجهیزات را به صورت تکی خریداری کنند. کباب زن نیز به عنوان بخشی از تجهیزات آشپزخانه ممکن است جای زیادی را بگیرد و بایستی با دقت انتخاب شود و در سر جای مناسب قرار بگیرد. در مورد رستوران‌های صنعتی  پیشنهاد ما تجهیز و آماده‌سازی رستوران به وسیله شرکت‌های تخصصی است. این نوع دستگاه‌ها از نظر ظرفیت سیخ زنی نیز متفاوت هستند. انواع دستگاه‌ها از حداقل 800 سیخ در ساعت شروع می‌شود و دستگاه‌هایی با ظرفیت 1500 سیخ در ساعت نیز در بازار وجود دارد. بر اساس تنظیمات دستگاه می‌توان 150 گرم گوشت را در هر سیخ قرار داد. البته این ظرفیت بر حسب نیاز مشتریان وجود دارد که تزریق گوشت به 170 تا 220 گرم افزایش یابد.

محصولات آپادانا تجهیز آراز

تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شرکت آپادانا تجهیز آزار همگی از بهترین متریال ها و با بالاترین کیفیت هستند. شرکت آپادانا تجهیز آراز یکی از شرکت های تأمین کننده و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که محصولات را بر اساس خواست مشتریان و نیاز آشپزخانه صنعتی سفارشی سازی می‌کند. تیم آپادانا تجهیز با تجربه بسیار بالا در این زمینه و بر عهده گرفتن پروژه های متعدد و تخصصی می ‌تواند مشاوره مناسب و مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.