چرخ گوشت صنعتی

دستگاه چرخ گوشت صنعتی یکی از مهمترین تجهیزات در قصابی‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی است. رستوران‌ها امروز ترجیح می‌دهند با خرید گوشت تازه را و چرخ کردن آن در محل آشپزخانه، غذای با کیفیت‌تری را به مشتریان ارائه دهند. چرخ کردن گوشت تازه در آشپزخانه رستوران کیفیت غذا را نسبت به خرید آن از قصابی‌ها و فریز آن بالاتر می‌برد. این نکته به مزیت رقابتی رستوران شما نسبت به دیگر رستوران‌های اطراف بدل خواهد شد.

نکات خرید

پیش‌بینی می‌کنید که چه حجمی از گوشت را باید روزانه چرخ کنید و حجم مشتریان شما چقدر است؟ این نوع چرخ گوشت‌ها می‌توانند در هر دقیقه بین یک تا 30 کیلوگرم گوشت را چرخ کنند. بنابراین در انتخاب چرخ گوشتی مناسب همه جوانب و نیازمندی‌های خود را لحاظ کنید. بعضاً تجهیزاتی نیز به چرخ گوشت صنعتی وصل می‌شود که قدرت آن را افزایش خواهد داد. چرخ گوشت تسمه‌ای از آن جمله است که در آن تسمه به موتور وصل می‌شود و میزان چرخ گوشت بالا می رود. این نوع چرخ گوشت‌ها در بازار ایران طرفداران بسیاری دارد و در بیشتری قصابی‌ها از آن استفاده می‌کنند.

انواع چرخ گوشت صنعتی

تقسیم بندی چرخ گوشت‌ها بر حسب قدرت آنها است. اگر به دنبال جایی برای مقایسه انواع چرخ گوشت آمده‌اید ما در آپادانا تجهیز لیستی از چرخ گوشت های را گردآورده‌ایم که برای استفاده در آشپزخانه‌های صنعتی مناسب هستند. جنس این چرخ گوشت‌ها از نوعی است که مقاومت زیادی دارند و می‌توانند برای سال‌ها نیاز آشپزخانه شما را برطرف کنند. مهمترین انواع چرخ گوشت در سایت آپادانا تجهیز آراز عبارتند از:
  • چرخ گوشت 22 گیربکسی
  • چرخ گوشت 32 گیربکسی
  • چرخ گوشت 32 تا 43 گیربکسی ایرانی
  • چرخ گوشت 32 تا 43 گیربکسی تسمه‌ای
  • چرخ گوشت 42 گیربکسی