تجهیزات کافی شاپ

ساندویچ ساز


وافل ساز، ساندویچ ساز

وافل ساز و ساندویچ ساز از جمله تجهیزات کافی شاپ محسوب می‌شود. در بیشتر کافی‌شاپ‌ها در کنار انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد دسر و حتی ساندویچ سرو می‌شود. از پنینی گرفته تا اسنک و وافل‌ در منوی کافی شاپ قرار می‌گیرد و ابزار اصلی تهیه آنها دستگاه ساندویچ ساز و وافل ساز است. وجود این دو دستگاه در لیست تجهیزات کافی شاپ کمک زیادی را به سرعت و کیفیت خدمات ارائه شده در کافی شاپ می‌کند. مکانسیم عملکرد هر دو دستگاه بسیار شبیه است. آنها از دو تابه همسطح تشکیل شده است که ساندویچ یا وافل میان آن‌ها قرار می‌گیرد و توسط حرارت برشته می‌شود.

انواع ساندویچ سازها

برخی از انواع ساندویچ زن دو یا چهار پنجره دارند تا تهیه ساندویچ با سرعت بیشتری انجام ‌گیرد. انواعی دیگری از ساندویچ زن نیز صفحات گریل گوشت و سبزیجات دارند. بر اساس دسته بندی غالب دستگاه‌های ساندویچ ساز به موارد زیر تقسیم بندی می‌شوند: پنینی پرس: توستری برای تهیه پنکیک، پنینی، کباب و همبرگر. ساندویچ ساز مثلثی: دو قسمت مثلثی دارند و برای تهیه اسنک استفاده می‌شود. مراحل برشته کردن ساندویچ در این مدل‌ها بین 5 تا 10 دقیقه است.

وافل ساز

تفاوت دستگاه ساندویچ ساز و وافل ساز در شکل متفاوت تابه‌ها است که در مورد وافل ساز بیشتر به شکل پنجره‌ای است. گفتنی است وافل نانی ترد و شیرین است که به شکل پنجره‌ای درآمده و آن را برای صبحانه می‌خورند. متریال استفاده شده برای تابه این محصولات تفال، چدن یا آلومینیم است.

انواع برندها در بازار ایران

امروز برندهای بسیاری در بازار ایران وجود دارد که بر حسب کیفیت متریال و ظرفیت از هم تفکیک می‌شوند. همچنین تابه‌های وافل ‌سازها طرح‌های متنوعی را تولید می‌کند. با توجه به مایع حالت‌پذیر وافل، از شکل دوناتی تا مدل کاجی و پنجره‌ای را می‌توان با این دستگاه‌ها تولید کرد. شرکت‌های تفال، کنوود، فیلیپس و مولینکس بخش بزرگی از بازار را در اختیار دارند. تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شرکت آپادانا تجهیز  همگی از بهترین متریال ها و با بالاترین کیفیت هستند. شرکت آپادانا تجهیز یکی از شرکت های تأمین کننده و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که محصولات را بر اساس خواست مشتریان و نیاز آشپزخانه صنعتی سفارشی سازی می‌کند. تیم آپادانا تجهیز با تجربه بسیار بالا در این زمینه و بر عهده گرفتن پروژه های متعدد و تخصصی می ‌تواند مشاوره مناسب و مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.