قفسه‌ بندی استیل، طبقه بندی استیل

با استفاده از قفسه بندی استیل، طبقه بندی استیل در آشپزخانه  می‌توانید  وسایل بیشتری در فضای خود جا دهید. این تجهیزات آشپزخانه صنعتی با استفاده از فضای اضافی بیشترین استفاده را از دیوار شما می برند.  قفسه مناسبی مانند قفسه بندی استیل، طبقه بندی استیل می‌تواند جلوه زیباتری به انبار یا  آشپزخانه شما بدهد. چه جایی بهتر از قفسه های برای قرار دادن پر استفاده ترین وسایل آشپزخانه وجود دارد؟ این مکان عالی برای مواردی است که دائماً از آن استفاده می‌کنید و سپس مجبورید وسایل را به عقب برگردانید، شاید چندین بار در روز. دیگر نیازی به جعبه چای، ظروف غلات یا دانه های قهوه نیست که بین پیشخوان و انبار حرکت می کنند. در عوض، چند قفسه بندی استیل، طبقه بندی استیل برای خود تهیه کنید که به شما امکان می دهد وسایل روزمره خود را در دست داشته باشید.

به چه نوع قفسه‌هایی نیاز دارید؟

بر اساس آنچه می خواهید در انبار ذخیره کنید و چگونه می‌خواهید ظاهر آن باشد، چند نوع مختلف برای انتخاب وجود دارد. اگر به دنبال راه حلی برای نگهداری پرکاربردترین ظروف و غذاهای خود هستید، شاید قفسه بندی استیل، طبقه بندی استیل بشقاب کلاسیک یا قفسه دیواری برای شما مناسب باشد. به این ترتیب، جایی دارید که می توانید بشقاب، فنجان، تزئینات و اقلام دیگر مانند ادویه جات و کالاهای انبار را در خود جای دهید. آیا می توانید از قفسه بندی استیل، طبقه بندی استیل آشپزخانه در انبار استفاده کنید؟ لازم نیست خودتان را منحصراً به آشپزخانه محدود کنید. برخی از اقلام ما به اندازه قفسه های انباری زیبا به نظر می رسند. فقط آن ها را به دیوار آویزان کنید و اجازه دهید جادوی خود را انجام دهند. این می تواند راهی عالی برای استفاده از فضای دیوار و اضافه کردن فضای ذخیره سازی مورد نیاز باشد.

محصولات آپادانا تجهیز 

تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شرکت آپادانا تجهیز همگی از بهترین متریال ها و با بالاترین کیفیت هستند. شرکت آپادانا تجهیز یکی از شرکت های تأمین کننده و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که محصولات را بر اساس خواست مشتریان و نیاز آشپزخانه صنعتی سفارشی سازی می‌کند. تیم آپادانا تجهیز با تجربه بسیار بالا در این زمینه و بر عهده گرفتن پروژه های متعدد و تخصصی می ‌تواند مشاوره مناسب و مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.