تجهیزات شستشو و نظافت

تی شوی صنعتی

تجهیزات شستشو و نظافت

سطل زباله چرخدار


سطل زباله و تی شو

سطل زباله و تی شو از جمله تجهیزات نظافتی است که در  همه رستوران‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی، فست‌ فودها، هتل‌ها و دیگر سالن‌ها دیده می شود. سطل‌های زباله رستورانی عموماً مرتفع هستند و از متریال‌هایی مانند پلی اتیلن درست شده‌اند تا در مقابل فشار مقاومت لازم را داشته باشند. در مواردی از پدال برای باز و بسته کردن سطح زبانه و دو چرخ حرکت دادن سطل استفاده می‌کنند. تی شو نیز از همین قاعده پیروی می‌کند و در ساخت آن نیز معمولاً از پلی‌اتیلن استفاده شده است. با این تفاوت که در سطل تی شو، مواد شوینده و شیمیایی قرار می‌گیرد و بنابراین باید در مقابل واکنش شیمیایی مقاوم باشد. در رستوران‌ها و هتل‌ها انواع مختلفی از زباله تولید می‌شود، زباله خشک، زباله تر، روغن‌های خوراکی مصرف شده و همچنین مواد بازیافتی. سطح‌های زباله پلی اتیلنی را می‌توان در رنگ‌های مختلف در آشپزخانه صنعتی قرار داد تا عملیات تفکیک زباله از همان منبع انجام شود.

انواع سطح زباله از نظر مخزن 

سطح زباله و تی شو را می‌توان در حجم و اندازه‌های مختلف از بازار و یا به صورت خرید اینترنتی تهیه کرد. برخی از متداول‌ترین آنها عبارتند از 12 لیتری، 20 لیتری، 40 لیتری، 60 لیتری، 100 لیتری، 120 لیتری، 240 لیتری و حتی 360 لیتری. گفتنی است انواع با مخازن بزرگ 600 لیتری و بالاتر عملاً برای مصارف شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند و کمتر در رستوران‌ها و سالن‌ها استفاده می‌شوند. همچنین سطح‌های زباله مجلل و معرف به سطل زباله هتلی را برای تعبیه در هتل و رستوران‌های مجلل می‌توان استفاده کرد. سطح‌های چندمنظوره دو قلو با درب کشویی نیز وجود دارد که برای استفاده سریعتر در جای مناسب تعبیه شده و کیسه‌ها بعد از پر شدن به سطح‌های بزرگتر منتقل می‌شوند. سطل زباله و تی شو از جمله مواردی است که تنوع بسیار بالایی در بازار دارد. به این ترتیب مشتریان برای تجهیز آشپزخانه صنعتی با مشکلی روبرو نخواهند بود.ارزیابی شما از نیاز به این تجهیزات در تصمیم‌گیری نهایی اثرگذار است.

محصولات آپادانا تجهیز

تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شرکت آپادانا تجهیز همگی از بهترین متریال ها و با بالاترین کیفیت هستند. شرکت آپادانا تجهیز یکی از شرکت های تأمین کننده و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که محصولات را بر اساس خواست مشتریان و نیاز آشپزخانه صنعتی سفارشی سازی می‌کند. تیم آپادانا تجهیز با تجربه بسیار بالا در این زمینه و بر عهده گرفتن پروژه های متعدد و تخصصی می ‌تواند مشاوره مناسب و مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.