سرخ کن صنعتی

سرخ کن صنعتی (Commercial Fryer) از جمله تجهیزات فست فود است که در همه رستوران‌ها نیز یافت می‌شود. یکی از محبوب‌ترین غذاهای فست فودی که به عنوان پیش غذا استفاده می‌شود سیب زمینی سرخ کرده است. سیب زمینی سرخ کرده را امروز به عنوان غذای خیابانی نیز در گوشه و خیابان‌های شهرهایمان خریداری می‌کنیم. ابزار اصلی تهیه این غذای لذیذ در آشپزخانه‌های صنعتی سرخ‌ کن صنعتی است. از همین روی سرخ کن صنعتی تولید بسیار بالایی در سراسر دنیا دارد و امروز برندهای مختلفی آن را تولید می‌کنند.

مهمترین انواع سرخ کن صنعتی

سرخ کن های صنعتی از نظر نوع و اندازه به دو نمونه مبله و رومیزی تقسیم بندی می‌شوند. همچنین در مناطقی از جهان که انرژی گاز گرانتر است یا گازکشی به وسعت کشور ما وجود ندارد از نمونه برقی نیز استفاده می‌شود. گفتنی از سرخ کن های خانگی عموماً از نوع برقی هستند. سرخ کن های حرفه ای حرارت را به صورت غیرمستقیم به مواد داخل خود وارد می‌کنند و محصولات باکیفیت بالاتری را به دست مشتریان می‌سپارند. سرخ کن های مبله، رومیزی، برقی و گازی با توجه به موقعیت جغرافیایی به لحاظ استفاده از انرژی (برقی، گازی) و همچنین فروش کم یا زیاد، انتخاب و خریداری می شود. سرخ کن های حرفه ای که به صورت حرارت غیر مستقیم ، عملیات طبخ را انجام می دهند، محصول بسیار با کیفیتی را به مخاطب یا مشتری خود ارائه می کنند. این سرخ کن ها مجهز به شیر برقی است که دمای روغن را به دلخواه سرآشپز تنظیم و از سوختن روغن جلوگیری می نماید. معمولا سرخ کن های موجود در بازار دارای 2 سبد استیل است. همچنین سرخ کن های دیجیتال که بصورت آسانسوری، سبد را داخل روغن، خارج و وارد می کنند وجود دارد ، اما با توجه به قیمت بالای این محصول ، از مشتری کمی برخوردار است.

محصولات آپادانا تجهیز آراز

تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شرکت آپادانا تجهیز همگی از بهترین متریال ها و با بالاترین کیفیت هستند. شرکت آپادانا تجهیز یکی از شرکت های تأمین کننده و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که محصولات را بر اساس خواست مشتریان و نیاز آشپزخانه صنعتی سفارشی سازی می‌کند. تیم آپادانا تجهیز با تجربه بسیار بالا در این زمینه و بر عهده گرفتن پروژه های متعدد و تخصصی می ‌تواند مشاوره مناسب و مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.