دستگاه گل خامه زن

دستگاه گل خامه زن از جمله تجهیزات کافی شاپ است که برای تزئین انواع شیک و قهوه و همچنین کیک‌ها استفاده می‌شود. از این دستگاه به شکل گسترده‌ای در قنادی‌ها و کافی‌ شاپ ها استفاده می‌شود. روش کار به این صورت است که دستگاه با چند حرکت ساده شیر را به خامه تبدیل می‌کند. سر دستگاه نیز به ابزارهایی برای اجرای تزئینات مجهز است و باقی‌ کارها به هنرمندی متصدیان بازمی‌گردد.

 انواع دستگاه گل خامه زن

روی هم رفته این دستگاه به دو نوع کلی دستی و برقی تقسیم‌بندی می‌شود. در نوع دستی مقداری خامه قنادی را به همراه شیر در داخل مخزن می‌ریزیم و گپسول گاز نیتروژن را در جای خود قرار می‌دهیم. گاز نیتروژن از جمله گازهای بی‌ضرر است که در نگهداری غذا و دارو به مدت طولانی استفاده می‌شود. با چند تکان شدید، نیتروژن، خامه و شیر با یکدیگر مخلوط می‌شود و فوم سفید و ابرشکلی به دست می‌آید. متصدی می‌تواند با فشار دادن اهرم فوم خامه را بر روی قهوه و یا دسر پخش کند. در دستگاه‌های نیم لیتری دو کپسول نیتروژن به دستگاه وصل می‌شود و در نمونه‌های یک لیتری دو کپسول. در نوع برقی یا صنعتی برای ایجاد فشار لازم از نیروی برق استفاده می‌شود. مضاف بر این نوع برقی، ظرفیت بیشتری نیز دارد. دستگاه گل خامه‌زن دستی می‌تواند در هر ساعت یک لیتر خامه تولید می‌کند. در مقابل نوع برقی در هر ساعت بین 30 تا 60 لیتر خامه تولید خواهد کرد. گفتنی است متریال این دستگاه از استیل ضد زنگ است که درپوشی از جنس سیلیکونی روی آن تعبیه شده است.

محصولات آپادانا تجهیز 

تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شرکت آپادانا تجهیز  همگی از بهترین متریال ها و با بالاترین کیفیت هستند. شرکت آپادانا تجهیز یکی از شرکت های تأمین کننده و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که محصولات را بر اساس خواست مشتریان و نیاز آشپزخانه صنعتی سفارشی سازی می‌کند. تیم آپادانا تجهیز با تجربه بسیار بالا در این زمینه و بر عهده گرفتن پروژه های متعدد و تخصصی می ‌تواند مشاوره مناسب و مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.