تجهیزات پخت پیتزا

پیتزا یکی از محبوب‌ترین غذاهای فست فودی در سراسر جهان است. امروزه می‌توان پیتزا را در رستوران‌های بسیار مجلل ایتالیایی گرفته صرف کرد و یا حتی از طریق دستگاه‌های خودکار پیتزا زن تهیه کرد. در کشور ما نیز رستوران‌های ایتالیایی و فست فودها رقابت شدیدی را برای عرضه پیتزای با کیفیت به مشتریان دارند. غذایی اصالتاً ایتالیایی که در طعم‌ها، سبک‌ها و شکل‌های مختلف سرو می‌شود. از همین روی تجهیزات پخت پیتزا جزو محبوب‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که می‌توان‌ آنها را از روش‌های مختلفی از جمله سایت‌های تجهیزات آشپزخانه‌ صنعتی خریداری کرد.

مهمترین تجهیزات برای پخت پیتزا

در میان تجهیزات پخت پیتزا برخی اقلام مانند فر پیتزا اهمیت بیشتری دارند و تأثیر زیادی بر روی کیفیت و مزه پیتزا خواهند داشت. در واقع توان و کیفیت کار شما وابسته به نوع فر پیتزایی است که انتخاب می‌کنید. در میان انواع فر، نمونه‌های صندوقی، ریلی یا حتی ترکیبی از این دو در بازار موجود است. تاپینگ پیتزا  و ساندویچ که حکم پیشخوانی را دارد که پیتزا زن مواد اولیه را آماده کرده و روی پیتزا و ساندویچ قرار می‌دهد. این قسمت نیز یکی از مهمترین تجهیزات فست فود است که در شکل‌ها و انواع مختلفی تولید می‌شوند. خمیرپهن کن پیتزا نیز از وسایل ضروری تهیه پیتزا است. برای داشتن پیتزایی با کیفیت خوب و طعمی دلپذیر، بایستی خمیر آن نیز توسط خودمان تهیه شود. برای این کار دو وسیله لازم است: خمیرگیر و پهن کن خمیر. میکسر یا خمیرگیر کن از اساسی‌تری تجهیزات برای تهیه پیتزا است که در طعم و شکل آن نقش اساسی دارد. برای پهن کردن خمیر نیز دستگاه‌هایی با دسته‌های 30 سانتی و 40 سانتی در بازار وجود دارد. از دیگر لوازم ضروری برای تهیه پیتزا باید به موارد زیر اشاره کرد:
  • قالب پیتزا
  • کاتر برش پیتزا
  • تخته سرو پیتزا
  • میکسر خمیر
  • غلتک شانه

محصولات آپادانا تجهیز آراز

تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شرکت آپادانا تجهیز همگی از بهترین متریال ها و با بالاترین کیفیت هستند. شرکت آپادانا تجهیز یکی از شرکت های تأمین کننده و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که محصولات را بر اساس خواست مشتریان و نیاز آشپزخانه صنعتی سفارشی سازی می‌کند. تیم آپادانا تجهیز با تجربه بسیار بالا در این زمینه و بر عهده گرفتن پروژه های متعدد و تخصصی می ‌تواند مشاوره مناسب و مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.